Friday, September 14, 2007

تصبح على خير يا صديقي



ايـــه دة؟؟

ايــه دة بجد يعني؟؟

في كدة؟؟

في شعر بالاحساس دة ؟؟

انا مش عارفة أقول ايه . انا كقارئة ... مـــغـــرورة جداً جداً و صعبة الإرضاء ، لما أخلَّص الديوان دة ف 14 دقيقة... يبقى ايه ؟

انا مش حتكلِّم كتير ، عشان انا اصلاً خلاص اتجننت فعلاً ... و لما الواحد بيتجنن كدة من لقراية بالطريقة دي ، بتختلط عليه الأمور ، و بتبقى الصوَّر واضحة ، بطريقة خطيرة ...لما استرد عقلي بكرة الصُبح انشاء الله حكتب عنه باستفاضة ،

تـــصـــبـــحـــون عـــلـــى خـــيـــر




لأ بجد ايه دة؟

...

4 comments:

CoOl GuY said...

waiting the details :).........

Sara Swidan said...

islam...

والله كنت قاعدة ف آمان الله ، بقرأ النص ... و على غفلة ، لقيت الكتاب خِلِص ف ايدي. كان حيجيلي جنان بفى ... قمت عملت البوست السريع دة كدة ، عشان أحجز على المشاعر قبل ما تطير ... "زي كولونيا خمس خمسات "

ابقى اقرا البوست اللي جي يا اسلام

Anonymous said...

3andek 7a2 ya sara..
begad gaw el ketaab 7elw
its awsome and so senstive..thnx alot:)

Sara Swidan said...

Psycho...

انا لاحظتُ انه عجبك فعلاً ...

دة انتِ خلصتيه ف 10 دقايق ..